Hyggelig skydebane

I smukke omgivelser

2 sporting baner

Duerne stilles med jævne mellemrum

Opvarmet klubhus

Med overdækket terrasse

Dygtige instruktører

Og mulighed for at låne gevær

Bliv frivillig i HJF

En forening som Hvidebæk Jagtforening drives af frivillige. Vores forening er og bliver det vi sammen gør den til, lad os stå sammen, og gør den til den bedste.

I Hvidebæk Jagtforening er vi afhængige af frivillige der gider bruge deres tid på banen, både i og udenfor åbningstid. Det behøver ikke være uoverskueligt eller tidskrævende at være frivillig, for jo flere vi er, jo mindre behøver den enkelte at lave.

Derfor har vi valgt, at vi nu vil gøre det nemt at være frivillig i vores forening, ved at man kan deltage i så meget eller lidt som man har lyst til.

Vi søger pt. ikke frivillige til skydebanen...

Da skydebanen er lukket på ubestemt tid, søger vi pt. ikke frivillige til den løbende drift og vedligehold af banerne.

Bliv frivillig i HJF...

Formularen er pt. deaktiveret.

Er du medlem af Hvidebæk Jagtforening?*
Har du jagttegn? (Er relevant for hvilke opgaver du må udføre)*
Jeg er interesseret i følgende opgaver:*

Hvad vil det sige at være frivillig?

Vores frivilligordning i Hvidebæk Jagtforening er et nyt tiltag. Vi oplever mange der gerne vil hjælpe lidt til på banen, men som ikke orker at skulle i bestyrelse eller deltage i en masse forskellige aktiviteter. Derfor vil vi gøre det nemt for dig at hjælpe lidt, mens det for os gør en stor forskel.

Som frivillig vælger du selv hvad du gerne vil bidrage med, du vil derefter komme ind i en gruppe med de andre der varetager samme opgave – det kan f.eks. være græsslåning. Her vil du så komme til at indgå i en vagtplan, for hvem der slår græsset i hvilke uger, og du bestemmer selv om du vil hjælpe med græsslåningen hver uge, hver 14. dag eller måske bare 1 gang om måneden.

Hvad får jeg ud af at være frivillig?

Her kunne man jo fristes sige at en velfungerende skydebane er belønning i sig selv, og det er også delvist rigtigt, da det jo er frivilligt og ulønnet arbejde.

Men det giver også dig en tilknytning til et sammenhold og et fælleskab omkring en fælles interesse, nemlig jagt og lerdueskydning.

Der er dog også visse fordele ved at være frivillig...

Der vil blive afholdt et årligt arrangement for vores frivillige, med lidt sjov skydning og lidt til maven og ganen.