Ud over bestyrelsen har vi i foreningen nogle udvalg, der står for nogle forskellige områder.

Du kan læse mere om vores forskellige udvalg herunder, hvad de beskæftiger sig med, samt hvem der er aktive i udvalgene.

Syntes du det lyder spændende, eller har du nogle gode ideer du gerne vil dele med os, så kontakt os endelig.

Jo flere vi er - jo stærkere står vi sammen!

Ud over udvalgene har vi frivillige som hjælper med at holde banen pæn og klar til næste åbningsdag. Kunne det være noget for dig?

Baneudvalg

Den overordnede drift og vedligehold af lerduemaskinerne og andet teknisk materiale på skydebanerne, herunder også indstilling og omstilling af maskiner. Samt opsyn og vedligehold af øvrige materiel og sikkerhedsafskærmning på banen.

Martin Tønnesen

Faber

Tilskud & Legater

Der er mange muligheder når der findes på nye tiltag på skydebanen, deriblandt muligheden for at søge økonomisk støtte fra forskellige foreninger og legater. Dette kan være noget af en jungle at finde rundt i, hvis man ikke har et kendskab til området i forvejen. Det er vi så heldige at have nogen der har i foreningen, og det er vi MEGET glade for.

Julie Hey

Tilskud & legater

Hjemmeside

Webmasteren står for design, udvikling samt den daglige vedligeholdelse af vores hjemmeside.

Karina Kettner - Kasserer & webmaster

Karina Kettner